Nieuwsitem(s)

3-12-2018 / Schoonma(a)k(st)er gezocht

Dit jaar heeft Celina Wolfs vanaf maart wekelijks onze biljartzaal schoongemaakt. Incidenteel nam Janara de Winter (dochter van Jaap) het over als Celina niet kon. Met ingang van 1 januari 2019 is Celina echter niet meer wekelijks beschikbaar omdat zij op haar werk een uitbreiding van taken en uren heeft gekregen.

Bij dezen vragen wij u om in uw directe omgeving te kijken of u iemand weet die bereid is om onze biljartzaal eenmaal per week schoon te maken. Het gaat om een tijdsinspanning van ongeveer 2 tot maximaal 3 uur per week en de werkzaamheden kunnen op zondag (hele dag), op maandagochtend (tot 13.00 uur) of op een van de andere ochtenden (tot 10 uur) uitgevoerd worden.
Voor deze werkzaamheden stelt de vereniging een meer dan redelijke vergoeding beschikbaar.

Indien u iemand weet die interesse heeft kunt u vragen of hij of zij contact opneemt met Jos Herder (jljherder@hotmail.com) of Frits Meulensteen (fmeulensteen@icloud.com).
Celina zal uiteraard helpen bij het inwerken. Nog even voor de duidelijkheid, degene die gaat schoonmaken hoeft nu nog geen lid te zijn van onze vereniging, het mag een familielid of kennis van een van de leden zijn.