PK Resultaten wedstrijden

datum speler(s) resultaat spelsoort link
23-12-18 Frits Meulensteen Heeft vorige week de gewestelijke finale driebanden klein hoofdklasse gespeeld bij De Jol in Lelystad.
Hierbij heeft hij een hele bijzondere en voor zover wij weten unieke prestatie geleverd: hij is geëindigd op de laatste plaats maar als enige met een eindmoyenne van boven de 1,00 (bovengrens hoofdklasse) is hij wél gepromoveerd naar de extra klasse driebanden klein!!
Wij willen Frits met deze prestatie van harte feliciteren!!
driebanden Uitslag
23-12-18 Martin Kurvink Heeft vorig weekend thuis de districtsfinale libre klein 1e klasse gespeeld. Na 2 lange, zware dagen is hij uiteindelijk geëindigd op de 7e plaats. libre Uitslag
3-12-18 Rijk Jonker Heeft bij BCH Hoevelaken de districtsfinale libre klein dagcompetitie 5e klasse gespeeld en is geëindigd op een prima 4e plaats! libre Uitslag
3-12-18 Fred Hilhorst
Jan van Teteringen
Hebben zich afgelopen week geplaatst voor de districtsfinale van de dagcompetitie libre klein 3e klasse. libre Uitslag
22-10-18 Rijk Jonker Heeft zich geplaatst voor de districtsfinale dagcompetitie libre klein 5e klasse!
libre Uitslag
22-10-18 Frans Wolfs Heeft afgelopen weekend in Lelystad (De Jol) de districtsfinale driebanden groot 3e klasse gespeeld.
Vrijdagavond stond hij na 2 uitstekend gespeelde partijen (boven de grens van 0.475) met 4 punten aan kop.
De zaterdag was helaas een mindere dag, en hoewel hij niet slecht speelde verloor hij beide partijen en stond hij eind van de dag 5e.
Zondag begon hij tegen de, op dat moment, koploper Raymond Visser, en die wist hij in een mooie pot van 37 beurten te verslaan! Vervolgens speelde hij tegen John Bink, die moest winnen om een minimaal 2e plek veilig te stellen (de eerste 2 zouden doorgaan naar het gewest). John speelde een mooie partij en won van Frans.
De laatste partij speelde Frans tegen Jan Steenbergen. Beiden konden geen 1e of 2e meer worden dus de spanning was er af. Na een flitsende start van Frans (17 caramboles in 17 beurten!) sloeg de vermoeidheid toe en won Frans de partij uiteindelijk in 39 beurten. Hij eindigde hiermee met 8 punten en een moyenne van 0.442 op een keurige 4e plaats!
John Bink en Raymond Visser, beiden al verzekerd van plaatsing voor het gewest, speelden een spannende finalepartij waarbij John Bink er met de buit vandoor ging.
driebanden Uitslag
16-10-18 Fred Hilhorst Heeft in Lelystad (bij BCL) de gewestelijke finale driebanden klein 3e klasse gespeeld.
Na voor het eerst in zijn biljartleven meegedaan te hebben aan driebanden-voorwedstrijden stroomde hij via een 3e plaats in de districtsfinale door naar deze gewestelijke finale. Op zich al een superprestatie!
Maar na een hele goede start op de eerste dag (alle 4 de partijen gewonnen) en een iets mindere maar nog steeds goede voortgang op de zondag had hij zondagmiddag opeens de kans om 1e van het gewest te worden wat betekende dat hij zich zou plaatsen voor het NK! Het was een echte finalepartij, want degene die zou winnen was tevens de kampioen (de tegenstander had ook genoeg aan een gelijk spel).
Er stond dus een hoop op het spel! Dat was vooral in het begin van de partij te merken; na 20 beurten stond Fred met 11-3 achter. Na een korte pauze herpakte hij zich echter weer en begon hij weer goed te biljarten en kwam hij toch knap terug.
Helaas voor hem was het net iets te laat (20-15) en moest hij uiteindelijk zijn meerdere erkennen in zijn districtsgenoot Paul van der Pas.
Met een eindmoyenne van precies 0.400 is hij wel gepromoveerd naar de 2e klasse!!
Al met al een superprestatie en wij willen Fred dan ook van harte feliciteren met zijn tweede plaats!
1-10-18 Robert van Beek
Frits Meulensteen
Hebben afgelopen weekend de districtsfinale driebanden klein hoofdklasse gespeeld. Omdat Frits op de 3e plaats is geëindigd heeft hij zich geplaatst voor de gewestelijke finale!
driebanden Uitslag
24-09-18 Henk Voskuilen Heeft op 22/23 september deelgenomen aan de districtsfinale driebanden klein 1e klasse. driebanden Uitslag
19-09-18 Pieter Bredemeijer Heeft deelgenomen aan de districtsfinale libre klein 3e klasse.  libre Uitslag
  Richard Roethof Heeft meegedaan aan de voorwedstrijden libre klein 2e klasse. Hij speelde niet slecht maar helaas voor hem heeft hij net onder de ondergrensgrens van deze klasse gespeeld (2.46). Als nieuwe speler in deze klasse degradeerde hij daarom direct naar de 3e klasse.   libre Uitslag
  Pieter Bredemeijer Heeft de voorwedstrijden libre klein 3e klasse gespeeld. Net bekomen van zijn finale driebanden 2e klasse (zie kader hieronder) heeft hij zich nu ook weer geplaatst voor deze districtsfinale!!  libre Uitslag
  Joyce Beekink Wim Minderhoud Hebben de voorwedstrijden libre klein 4e klasse gespeeld.
Zoals u kunt zien heeft Wim Minderhout zich knap geplaatst voor de districtsfinale! Door omstandigheden is hij helaas niet in de gelegenheid hieraan deel te nemen, maar wij feliciteren Wim toch met zijn knappe prestatie!
libre Uitslag
  Celina Wolfs Peter Bredemeijer  Hebben op 8, 9 en 10 juni bij B’67 een zinderende finale driebanden klein 2e klasse gespeeld. driebanden Uitslag
  Fred Hilhorst Heeft onlangs bij BBC de districtsfinale driebanden klein 3e klasse gespeeld. Hij is in deze finale 3e geworden met een moyenne van 0.399! (Nét geen promotie). Hiermee heeft hij zich geplaatst voor de gewestelijke finale.  driebanden Uitslag
  Henk Voskuilen Heeft het goed gedaan tijdens de voorwedstrijden 1e klasse driebanden klein. Hij heeft zich geplaatst voor de districtsfinale op 22 en 23 september 2018.  driebanden
  Frits Meulensteen Robert van Beek Spelen op 29 en 30 september 2018 in de hoofdklasse de districtsfinale driebanden klein.
driebanden
  Rijk Jonker Heeft deelgenomen aan de voorwedstrijden Bandstoten 5e klasse.
bandstoten Uitslag
  Frans Wolfs Ook op de grote tafel hebben we een afgevaardigde voor een districtsfinale. Frans heeft zich geplaatst voor de districtsfinale driebanden 3e klasse groot.  driebanden