Nieuwsbrieven

Op deze pagina staan alle gepubliceerde nieuwsbrieven.
Per nieuwsbrief staan alle opgenomen onderwerpen aangegeven.

Iedere nieuwsbrief kan volledig gelezen worden door op de bijbehorende link te klikken.
Tevens kan je de nieuwsbrief zo ook uitprinten.

nieuwbrief   onderwerpen
juli   Dagcompetitieteam 2e van Nederland, Opening nieuwe seizoen, Voorwedstrijden seizoen 2019-2020, Competitie 2019-2020, Openingstoernooi seizoen 2019-2020, Lessen driebanden en libre, Onderhoud biljarts, Contributie, Consumptieprijzen, Bij nood waarschuwen, Vrijwilligers, Koppeltoernooi,

april   Nieuwe lakens en nieuwe ballen, Uitwisseling Leeuwarden, Opening nieuwe seizoen, Vrijwilligers, Persoonlijke kampioenschappen, Competitie 2019-2020, Gewestelijke finale driebanden dagcompetitie 2018-2019, Ameland, Arbiterscursus

nieuwbrief   onderwerpen
december   Onze club in de media, Schoonmaak, Districtsfinale Libre Klein 1ste Klas bij BvL, Stand Bondscompetitie 2018-2019, Koppeltoernooi, Kerstattentie, Algemene ledenvergadering, Lessen, Website, Foto’s op de website, AED-cursussen, FinanciĆ«n, Energiekosten, Consumptieprijzen, Naam op koffer of foedraal, Nieuwe lakens en ballen en Ameland.

november   Ledenbestand, Vrijwilligers, Nieuwjaarsreceptie, Kerstattentie, Algemene ledenvergadering, Website, Foto’s op de website, Lessen, Naam op koffer of foedraal, AED-cursussen, Nieuwe lakens en ballen, Koppeltoernooi en Ameland.

september   Nieuwe TV, Isolatie biljarts, Toernooi en opening seizoen, Koppeltoernooi, Toernooi in hoge noorden en Verlichting bij fietsenstalling.

augustus   Opening nieuwe seizoen, Nieuwe lakens en ballen, Isolatie biljarts, Toernooi opening seizoen, Lessen driebanden en libre, Vrijwilligers, Stoelen en Koppeltoernooi.

juni   Ledenwerving, Uitwisseling met Leeuwarden, Opening nieuwe seizoen, Website, Competitie seizoen 2018-2019, Kledingsponsor. Openingstoernooi seizoen 2018-2019, Lessen driebanden en libre, Schoonmaak tijdens vakantie, Muziek, Stoelen, Onderhoud biljarts, Consumptieprijzen, Uitslagen op televisie, Bij nood waarschuwen, Toegangspasjes, Contributie-inning, Vrijwilligers en Koppeltoernooi.

maart   Bestuurssamenstelling, Website, Nieuwe leden, Werving nieuwe leden, AVG, Bij nood waarschuwen, Schoonmaak, Onderhoud biljarts, Stoelen, Contributie-inning, Consumptieprijzen, Afval, Lampen, Toegangspasjes, BBQ en opening nieuwe seizoen, Koppeltoernooi, Gewestelijke finale libre dagcompetitie, Uitwisseling Leeuwarden en Vrijwilligers.

nieuwsbrief   onderwerpen
december   Nieuwjaarsreceptie, Damestoernooi libre, AED-cursus, Zaalbeheer, Algemene ledenvergadering, Sponsoring, Wedstrijdkalender, Oudejaarstoernooi, Schoonmaak en Sneeuw, ijzel en gladheid.